Date: Fri, 17 Jul 2009 08:30:44 +0200
From: "Zoran Psenicnik" <Zoran.Psenicnik@xxxxxx>
Subject: [Harp-L] good morning
To: <harp-l@xxxxxxxxxx>

Hi, how are you this morning. I'm very well thank you. Do ya think I'm...
jebemu ne znam, nista nije uspjelo pismo na engleskom, sad u nastavku idu
psovke..............................

E, sad, nisi zadovolna pisanom rjecju, nisi zadovoljna smsom, nisi
zadovoljna glasovnom komunikacijom, kakao onda, da prorijedimo komunikaciju,
pa kad se vidimo vidimo se. Sala Tihana sala. Noc je bila teska, vruce,
glavobolja, u garazi je bilo ocajn vruce, preko 40 stupnjeva valjda, strava,
nakon tri sata probe odustal sam od daljnjeg sviranja, dosel doma u 22h i
onda lutal praznim stanom od 150 kvadrat, inicijalno je to stan od 200
kvadrata ali su nakon 45 pregraivali velike stanove.

Zakaj ja tebe zamaram time, ne znam, valjda posljedice vrucine.  kak je tebi
kad ti Korina ode, jel pen pal?

Meni sinek zapravo dosta nedostaje, grozno, nisam niti znao da bi mi mogao
toliko faliti, jutros pogledam prazan mu krevetic i fuj koji osjecaj, neka
tezina, grozno.

A jucer si bila na mobitelu ko siparica, bilo mi je neugodno kaj sam te
zval, oprosti, ocito sam navalentan, ma cisto zlostavljac;)) ali namjere su
mi ciste, bez brige, nakon onog mercedesa i decka u odijelu, to je neki
drugi film, nisam nika bio u tom filmu, pa noge, pa sva seksi, nisam te
nikako mogao spojiti s tim, ali liepo, steta za brka, bas je to bezobzirno,
kako ljudi zaborave njeznosti s pocteka veze, kako zaborave male sitne
radosti, zapuste tijelo, sex im nije niti u primozgu, sto vise dolazi do
gadenja prema partneru, jebote, nedo bog da ja velim zeni ajd me primi za OK
necu rec znam da se grozis, ali htio sam napisati kurca, strava jedna, kao
da sam rekao skoci kroz prozor, ma sto je to u ljudskom bicu sto ga vodi
prema takvim odnosima, prema zaboravu, a tke brak, institucija, pazi ti
odijelo, haljina, sve po ps-u, auti, vjerojatno i crkva, uh ako je crkva to
je jos gore, e to pak ne razumijem, pa mislim ako se bas u crkvi vjencas
onda moras, ma ne ti opcenito p!
 ricam, moras biti spreman na cijelu zivotnu bracnu pricu. Pa htio sam ja to
onako, ali da to bude potpuno, strah od ponavljanja istih situacija je
grozan, ali ponavlja se to lose u vezi.

Bla bla, dobro ti jutro.